Thursday, January 28, 2010

scorea-ambrynaa MY CHILD WITH SCHOOL UNIFORM CONTEST

Ummi join contest lagi.. kali ni tuk dua bujang ummi ni plak.. Hadiah menarik.. Program Score A... best tu.. mana la tau Amierull bole dapat.. bole la guna tuk UPSR dia tahun ni.. aminnn.. Gambar 2 hero ummi tuk contest ni...

Penyertaan pertama dari ummi...
Nama : Amierull Eiman ( Elul )
Umur : 12 tahun ( UPSR tahun ni.. huhu..)
Sekolah : Sek. Keb. Taman Kota Kulai 2, Kulai

Elul ni anak sulung ummi.. handsome.. harapan ummi tuk tolong jaga adik-adik.. tapi selalu jer jadi mangsa kena marah bila adik2 dia buat salah.. apa nak buat.. dah nama abang kan.. Tahun ni dia UPSR.. ummi risau sungguh.. kesian pun yer.. mana tak nyer.. nampak penat sangat dengan jadual sekolah.. kelas tambahan, tuisyen, sekolah agama, aktiviti ko-kurikulum, sukan la.. iskh.. Mudah-mudahan UPSR dia success... amminn..

Penyertaan Kedua dari ummi ...


Nama : Azarull Eiqmal ( Emal )
Umur : 9 tahun ( 
Sekolah : Sek. Keb. Taman Kota Kulai 2

Emal ni hero ummi yg 2nd. Paling kuat mengamuk & merajuk. Gambar ni ummi amik masa dia mula-mula masuk sekolah.. darjah satu la tu.. muka blur jer. Tapi berani skit dr abang dia. Tahun lepas dapat anugerah pelajar cemerlang.. ye la.. ketua darjah kena la pandai kan.. baru kawan-kawan boleh sokong..ummi hepi sangat bila emal bagi surat jemputan tuk amik anugerah tu.. tapi sayangnya ummi tak dapat pegi...mudah-mudahan tahun ni dapat kekalkan kecemerlangan tu..

Info pasal contest ni...

Penganjur contest : Scorea-ambrynaa.blogspot.com 
 Tengok syarat contest selanjutnya di SINI ..
Hadiah menarik menanti anda!
PRIZES ...
Langganan Score A Programme berharga RM298!!
( Penggunaan 3 Bulan untuk seorang anak )

Tarikh tutup : 30 January 2010


Cetak Artikel Ini

2 comments:

Ambry dan Zalina January 29, 2010 at 7:13 AM  

dear nani,
tima kasih join contest!

Ambry dan Zalina January 29, 2010 at 7:46 AM  

opss..email address tak letak la..jgn lupa yer!

Related Posts with Thumbnails

visitors globe

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP