Monday, December 14, 2009

Mandi Manda kat Rumah Ibu ....



Disember macam biasa la...musim hujan.. Nak bawak anak2 g manda manda macam risau la skit.. jadi ummi beli kolam plastik yang besssaarr tuk dorang. Tengok la gambar tu.. air lom sampai suku lagi semua dah masuk.. tak sempat -sempat.. baik yang besar.. yang kecik.. tak ingat2. Adieff pun bole tahan tu... tak kuar dari kolam. Ummi yang tengok pun macam syok yer.. nak masuk sekali kang roboh plak kolam tu.. hihi...

Kolam tu besar.. bila dah isi air skit pun dah tak leh nak gerakkan.. so mmg biar jer la kat luar tu. Esok bila bebudak tu nak mandi lagi tengok.. ada katak.. hihi.. nak buang air dah banyak... eeii... abis nak buat camner?? Nak tadah semula... addooii.. lama tu... hahaha.. terjun jer la... Tak tahu la bape lama kolam yang ni bole tahan. Ni rasanya kolam yang ke berapa belas tah.. asik koyak jer.. salah kualiti ke.. salah saper ek? hihi...


Cetak Artikel Ini

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

visitors globe

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP